bob-marley-in-concert_zurich_05-30-80_1337874396.jpg_479x497

MALAKIÁS 4:Mert ímé, eljön a nap, lángoló, mint a sütõ-kemencze, és olyanná lesz minden kevély és minden gonosztevõ, mint a pozdorja, és megégeti õket az eljövendõ nap, azt mondja a Seregeknek Ura, a mely nem hagy rajtok gyökeret, sem ágat.És feltámad néktek, a kik félitek az én nevemet, az igazságnak napja, és gyógyulás lesz az õ szárnyai alatt, és kimentek és ugrándoztok, mint a hízlalt tulkok.És széttapodjátok a gonoszokat, és porrá lesznek lábaitok nyomása alatt azon a napon, a melyet én szerzek, azt mondja a Seregeknek Ura.Emlékezzetek meg Mózesnek, az én szolgámnak törvényérõl, a melyet rendeltem õ általa a Hóreben, az egész Izráelnek rendelésekül és ítéletekül.Ímé, én elküldöm néktek Illyést, a prófétát, mielõtt eljön az Úrnak nagy és félelmetes napja. 6És az atyák szívét a fiakhoz fordítja, a fiak szívét pedig az atyákhoz, hogy el ne jõjjek és meg ne verjem e földet átokkal. Ő VOLT AZ TEHÁT, AKI NAGYVALÓSZÍNŰSÉGGEL JÉZUS EGYEDÜLI IGAZ ÉS HITELES PRÓFÉTÁJÁNAK MONDHATÓ.ÚGY IS MINT EGY ILYEN ÉLŐ ISTEN, EGY BIBLIAI HIVATKOZOTT ALAK,EGY HÍRES PRÓFÉTA MÉGHA TŐLÜNK IGEN MESSZE IS SZÜLETETT ÉS ÉLT.Ő VOLT AZ AKI "BELÉM VEZETETT, AKI ELŐTTEM JÁRT A LÉLEKBEN".A VÍGASZTALÓ.JÉZUS HÍRNÖKE,KVÁZI A KERESZTELŐ ILYEN ARCHETIPUSA.AZÓTA TERMÉSZETESEN ÉN MÁR FELVETTEM A JAMAIKAI CSALÁDJÁVAL A KAPCSOLATOT ÉS NAGY ERŐKKEL DOLGOZUNK A KÖZÖS UTAINKON.ITT BELE IS KUKKANTHATUNK EDDIGI KÖZÖS "EGYÜTTMŰKÖDÉSÜNK" ILYEN KIS GYÜMÖLCSÉBE.AKÁR.

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztusa.blog.hu/api/trackback/id/tr924544172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása